Ακυρώσεις – Επιστροφές

Ακύρωση Παραγγελίας από τον πελάτη

Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας (ολική ή μερική) θα πρέπει ο πελάτης να στείλει email στο .........., ή εναλλακτικά να καλέσει τηλεφωνικά στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο +30 2421 021417 (ωράριο λειτουργίας ΔΕΥ-ΠΑΡ 09:30-14:00 & 17:30-21:00| ΣΑΒ ........). 

 

Ακύρωση Παραγγελίας από το .........

Η παραγγελία του πελάτη δύναται να ακυρωθεί για κάποιον από τους παρακάτω λόγους:

Μη εξόφληση της παραγγελίας εντός εύλογου χρονικού διαστήματος όταν ο τρόπος πληρωμής είναι η τραπεζική κατάθεση.

Όταν εξ’ αιτίας τεχνικού λάθους, είναι λάθος η αναγραφόμενη τιμή ή η περιγραφή στο προϊόν.

 Όταν το προϊόν που έχει παραγγελθεί είναι μη διαθέσιμο και δεν έχει προλάβει να ενημερωθεί το σύστημα, ή/και όταν δεν είναι δυνατή η προμήθειά του από τον προμηθευτή του για οποιονδήποτε λόγο και αιτία.

Σε περίπτωση που δεν γίνεται από τον πελάτη σωστή χρήση του συστήματος παραγγελίας του ....... .

Σε περίπτωση που η εκτέλεση της παραγγελίας αντιβαίνει σε νόμους, κανόνες και κανονισμούς.

Σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας.


Επιστροφή Παραγγελίας/Προϊόντων 

Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει ΔΩΡΕΑΝ οποιοδήποτε προϊόν και να του επιστραφούν τα χρήματά εντός 15 εργάσιμων ημερών, στην περίπτωση που η επιστροφή οφείλεται σε λάθος του ηλεκτρονικού καταστήματος (η επιστροφή μπορεί να γίνει με έκδοση πιστωτικού ή με επιστροφή χρημάτων). 

Η επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση παραγγελίας με ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ ή ΚΑΤΑΘΕΣΗ, γίνεται με κατάθεση του ποσού από το ηλεκτρονικό κατάστημα σε τραπεζικό λογαριασμό Ελληνικής τράπεζας που θα υποδείξει ο πελάτης.  

Η επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση παραγγελίας με τρόπο πληρωμής ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ή PAYPAL, γίνεται με ηλεκτρονικό τρόπο. 

Σε περίπτωση που ο πελάτης θελήσει να επιστρέψει προϊόν για προσωπικούς του λόγους, χωρίς να υπάρχει λάθος του ηλεκτρονικού καταστήματος, τότε τα έξοδα αποστολής θα πρέπει να καλυφθούν από τον ίδιο.